TLZone Forums banner

1 - 20 of 106 Posts

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #1
Hi guys!

There's in the Planet some italian TL-S/R owner?

BYE!!

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #3
Ciao TWINMASTER!!

Piacere di leggerti anche in un Forum mondiale come questo...

...so che qui bazzica anche Zioghilli ma sono curioso di sapere se siamo i soli...

...a presto!

·
Registered
57 Posts
Eccomi! E con me abbiamo esaurito i TL presenti in tutta Italia...

---

Here I am! And with me we are over with TL owners in Italy...

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #6
Grazie Twin, sapevo del post scritto da Yeti ma è da un po' che non metto piede sul Forum...

...è una storia lunga.

Credo che prossimamente organizzaremo il II raduno bicilindrico, posso contare sulla tua presenza?

Comunque per qualsiasi evenienza ti lascio la mail, cosi possiamo parlarne in privato, ho aperto questo post per vedere quanti italiani bazzicano in questo tempio del bicilindrico di Hamamatsu e non vorrei andare troppo OT...

[email protected] (va bene anche per Messenger)

A presto!

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #7
Piacere di conoscerti Dripper! Di dove sei?

---

Nice to meet you Dripper! Where do you live?

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #8
Che imbecille! Milano...c'è scritto sotto il tuo avatar!! :hail

---

What dummy! Milan...it's write under your avatar!!:hail

·
Moderator,
14,795 Posts
Ciao tutti l'U i membri italiani me ed il misse era la in Italia ultima estate e l'abbiamo amato soprattutto il coffe e gelati

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #10
Hi tl1000lasse!

Thank you for your greeting and very compliments for your italian...it's better than my english!! :)

Regards!

·
Moderator,
14,795 Posts
Ringrazia il roby desidero che il mio italiano sia stato questo buono ma io´m ingannando effettivamente spiacente di che che stupendo un può fare sull'internet

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #12
Ok TL1000LASSE,

please translate in english your last message...I haven't understand what do yuo want tell me :O

I'm sorry, but all people know who is only english the "universal language" :)

·
Registered
57 Posts
Hi guys... I think 'lasse was trying to say that he's using a web translator, like reverso.net or similar...
Ijoined this site time ago, sometimes I'm present, some others I'm missing, anyway this place is a gold mine of info about our bikes, there are some mods I'll apply in next future! And, most important, there is a 'core' of users that are very kind and available to help less expert guys!
I think I'll be more present, I'm re-discovering the joy of hands-on-bike..
;-)

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #14
Ok, grazie mille a Dripper per l'aiuto! :)

Ma: Roby, Dripper e Twinmaster. Ci sono solo 3 TListi italiani su Planet?!

---

Ok, thank you so much for your help Dripper! :)

But: Roby, Dripper and Twinmaster. There's only 3 TL owner on the Planet?!

·
Registered
57 Posts
Not only on the Planet but in whole Italy, I fear... I met a guy at Adria's racetrack two or three years ago with a TLS, and once I saw a red one, like mine, in South Milan area...:O

Non solo sul Planet ma in tutta Italia, temo... Ho incontrato un ragazzo alla pista di Adria due o tre anni fa con un TLS, e una volta ne ho vista una rossa, come la mia, in zona MIlano Sud...:O

·
Moderator,
14,795 Posts
Yes thanks for clearing it out dripper :thumbup

I was using babbelfish to translate from english to italian :)

Since this thread was for the italy members I thought it was the only polite way to say hi in your own language.

So carry on now :laugh

and gelati :yumyum

·
Registered
57 Posts
don't worry, we appreciated your efforts but italian is a really difficult language... and let's go on with gelati, I agree:)

·
Registered
79 Posts
Discussion Starter #18
Two "gelati" please! :)

·
Registered
57 Posts
vuoi una mano? comunque vedo che sei nella lista fin da subito, non ci dovrebbero essere problemi... Poi ci dirÃ_ quando mandargli i soldi (via Paypal presumo)

1 - 20 of 106 Posts