TLZone Forums banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
196 Posts
Welcome buddy and thats one very nice looking S you have there...love that colour,whats it off?

·
Premium Member
6,844 Posts
that colour is a OEM colour for the TLS.

·
Registered
4 Posts
Discussion Starter #5
Thnx ��
The colour is called Candy jade lime yellow (y3g)
@loki-tlr merci noorderbuur�� Gebeurt niet dikwijls dat ik complimenten krijg voor m'n spel (buiten van m'n vriendin dan he) ����

·
Registered
4 Posts
Discussion Starter #7
Deze is lime yellow. Mijn avatar is nog van tijdens de redding. De vorige eigenaar vond het blijkbaar een goed idee om de motor volledig te overspuiten met goedkope spuitbussen mat zwart(zonder uit elkaar te halen) een hele klus geweest om dit ongedaan te maken

Attachments

·
Registered
4 Posts
Discussion Starter #8
Maar een extra kan geen kwaad. Heb jij er nog een op overschot dan ?
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een undertail (of 2) en naar een bugspoiler of volledige onderkuip voor m'n volgende projectje. Een 97er

Attachments

·
Premium Member
6,844 Posts
OY! we'll have none of that foreign shit here young-fellow-me-lad............you speak the Queen's English...................... Exceptions made for yanks...... :laugh

·
Premium Member
6,844 Posts
OY! we'll have none of that foreign shit here young-fellow-me-lad............you speak the Queen's English...................... Exceptions made for yanks...... :laugh

Good job the previous owner made a crap job of painting it!

I might be able to help with an undertray and lowers - let me check - if you are interested in parting with some money? .........................................

1 - 11 of 11 Posts