TLZone Forums banner

Ei aukee ei

2074 Views 4 Replies 3 Participants Last post by  Antti
Moi. Olis venttiileiden tarkastus mulla tässä käsillä, ja heti tökkii isosti. Kampiakselin se suojatulppa joka pitää avata, jotta konetta pääsee pyörittämään, ei sitte suostu aukeamaan. Ainakaan manuaalissa ei lue että olis vasuri kierre. Yritin pulttipyssyllä - ei... kääntämällä ja naputtamalla - joo ei. Sitte ku vähän pidempää vartta ja voimaa niin rupee kuusiokolon reikä pyöristymään, alumiinia kun on. En muistanu lämmittää. Onks siinä joku niksi tai jekku? Tietääks kukaan?
Saahan sen koko posken auki ja sitte siitä, mut ei viittis ellei ihan pakko.
Auttava käsi tienaa kesällä pullakahvit.
Antti :O
1 - 5 of 5 Posts
kannattaa kysellä lontooks. me suomalaiset ollaan talviunilla. ja mä tarjoon pullakahvit sille tl kuskille kuka sattuu samaan aikaan ahveniston kahvioon meikäläisen kanssa
Toukokuussa olis meillä kerhon ratapäivä ahvenistolla. Tais olla 10 päivä, en muista varmasti. Siitä on sitte hyvä aloittaa. Viime toukokuussa tuli vaan vettä ihan pirusti. Kyllähän se rata vähän kuivu, mutta enemmän oli märkää ku oli kivaa. Loppukesällä oli sitte kelit kohillaan kuten varmaan hyvin muistat.
Yrittelin vähän herätellä ihmisiä kesken unien. Ajattelin josko joku olis törmänny samaan ongelmaan samassa paikassa.
Veikkaan ettei mun pyörästä ole ikinä venttiileitä katottu ku kaikki kuusiokoloruuvit venttiilikansissa ja kampiakselin poskessa oli ihan naarmuttomat. Ei oo enää:banghead
Kyl tää tästä.
lämpöö ja paljon,mulla on ollu parissa koneessa maalattu koppa....
Aukespas..... Kiitos avusta.
1 - 5 of 5 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.