TLZone Forums banner

61 - 80 of 87 Posts

·
Registered
935 Posts
Søndag skal jeg til 60års fødselsdag, så det er et no go.. Men, jeg kunne eventuelt lægge lejlighed til en motorcykelsnakvideohyggemedetparbajere aften i den nærmeste fremtid..?

·
Registered
70 Posts
Discussion Starter #62
delphy said:
Jeg tillade mig lige endnu engang at bryde ind (Skal vi ikke snart få oprettet et reelt Dansk forum, ligesom UK drengene her??)

Som pessimisten jeg nu engang er, vil jeg skyde på at søndag er den sidste dag med nogenlunde ordentligt vejr i denne sæson, så hvad har I af planer - skulle vi ikke stikke hovederne sammen?

/D
DK forum ville nok være en rigtig god idé når nu vi alligevel skriver på dansk her i tråden...
så ved de andre da også hvad de går ind til hvis de åbner :laugh

Ang. en tur eller noget hygge hvad så med i morgen lørdag? :bwtiller :tillis

Der er en fin gut (Alex) fra SV forummet der har fået fat i en lille garage i Frederikssund, hvorfra han gerne vil starte en lille forretning og han holder "åbent hus" der i morgen lørdag mellem 11-15!

Vi TL´ere kunne jo mødes ved 10 tiden, trille en tur og slutte af hos ham hvis I er friske på det :O
humle, du kender ham sikkert også når du ser ham!

·
Registered
70 Posts
Discussion Starter #64
Hey, der er vidst ikke så mange der når at tilmelde sig :skeptic :)

SV klubben kører fra Q8 tanken i Måløv kl. 11 - jeg kan godt mødes med nogen af Jer der, hvis I lige poster det så! For ellers kører jeg måske direkte til Garage del Alex!

Det ku ellers være fint med en TL tur :burnout
men vi finder nok ud af det en dag :thumbup

·
Registered
935 Posts
lars said:
Jeg fik det her fra Pedroni som har bestilt ITG filtre før:
Fedt.. Jeg bestiller til mig selv, skal du have et med?

lars said:
Hvis du skal bruge en race luftfilterkasse og et par race intake, for jeg et sæt hjem fra USA meget snart...Skal vi handle denne gang???
Hvad er det for en race luftfilterkasse, og hvilke intakes? Materiale, form, farve, billeder, priser??

Det skal bruges på min gadecykel, så det skal passe godt på originalkåben.

·
Registered
238 Posts
Hej Johnny

Jeg skal ikke have et ITG filter med, jeg har netop monteret KN:)

Jeg har lige netop idag fået en Sharkskins Race box hjem fra USA med tilhørende Race indtag, i glasfiber. Det er i perfekt stand, 112% iorden, med luft temp. måler indbygget og hurtig lås skruer til låget.

2000,- er vel OK?

Det andet sæt jeg har er på vej til Sverige!

JE stemplerne er på vej til Holland og Öhlins dæmp., Gilles fodhvilerne og et Clear clutch cover måtte til Tyskland.

Vend tilbage hurtigt, ellers ryger det til salg

vi ses du

Lars

:cheers

ps. det lyder hyggeligt med et lille TL forum, min skulle gerne være klar til gaden til foråret....:devious

·
Registered
238 Posts
Jeg ved ikke om Race-luftindtagne passer på den originale kåbe, men mon ikk´?

·
Registered
471 Posts

·
Registered
471 Posts
Lars. Ved du om det går med clamp ons på TLs´eren?
Skal til MR dyno på torsdag! ved ikke om jeg bare skal smide clamp ons på ligesom her:
http://www.gsx1000r.de/tl1000s/luftfilter_rechts.jpg

ramair fodrer med kold luft fra tragt i midten, og motorvarme holdes væk af bund af luftfilterkasse

·
Registered
238 Posts
Min cykel har kørt rundt uden et rigtigt luftfiler, og nu har jeg fået købt mig et par KN keglefiltre som jeg vil have på. Det tager nok lidt af effekten men der er nok af den...:devious

Lars

·
Registered
935 Posts
Hej Lars,

2000,- er i overkanten, desværre.. Ser ellers lækkert ud og det er sådan en luftfilterkasse jeg har på raceren :)

Hygge
JJ

·
Registered
471 Posts
Ved i hvor man får dat i de der indsugningsstuder i metal. De sidder o TLR luftfilterkassen og ksulle kunen monteres på en S filterkasse!

·
Registered
180 Posts
Det var det, den er røget til Haslev. HAns første cykel og én køretime på bagen.
Der må være et eller andet med den cykel - nu har han den til salg for 19.500,- Er du sikker på at der ikke er et eller andet trist ved den, eller skal jeg bare se at komme afsted?

·
Registered
238 Posts
Det er en totalskade.. den har en revne ved kronrøret. Motor er perfekt. Jeg ville give den et nyt stel hvis det var mig.

ses

·
Registered
238 Posts
hvor har du set den henne?

·
Registered
180 Posts
På DBA - men det nye stel der medfølger er det ikke i orden?

Totalskade - er der andre ting du ved der skal laves, dvs. fælge, forgaffel etc.?

·
Registered
238 Posts
Jeg fik det andet stel hjem fra USA, uden papire, jeg tror det er OK, har ikke tjekket det.
Stel og forgaffel er fra en anden cykel og er iorden, forgaflen skulle være med Öhlins fjedre og har været brugt på en banecykel.

Jeg har brugt meget tid og mange penge på den, det eneste som ikke er OK er stellet....

Lars

·
Registered
238 Posts
delphy said:
På DBA - men det nye stel der medfølger er det ikke i orden?

Totalskade - er der andre ting du ved der skal laves, dvs. fælge, forgaffel etc.?
Er den allerede solgt igen...jeg kan ikke finde den på DBA??

/Lars

61 - 80 of 87 Posts