TLZone Forums banner

41 - 60 of 87 Posts

·
Registered
935 Posts
lars said:
Hej Johnny

Har du fået din racer rullet på bænk?

Jeg havde min nye TL´ nede hos lydmuren idag, den sagde 130 på hjulet, jeg havde håbet på lidt mere.
Jeg kunne se på de andre TL´ han havde rullet, at de lå mellem 110 og 124 hk.

Hvad bruger du af filter i raceluftfilter kassen?
Hej Lars,

Si, det har jeg.. Endda også hos Lydmuren. Min racer lægger 133 på hjulet :laugh og det endda med standard potter (monteret med adaptere på M4-forrør) :kicknuts

Pt har jeg intet luftfilter i raceren, kun et tyndt metalnet over hver bellmouth. Jeg fandt et filter hos et firma i England der så ud til at kunne bruges. Skal se om jeg kan finde tråden igen.. Hov, var det ikke i din tråd?

Hygge
JJ

·
Registered
238 Posts
humle said:
Hej Lars,

Si, det har jeg.. Endda også hos Lydmuren. Min racer lægger 133 på hjulet :laugh og det endda med standard potter (monteret med adaptere på M4-forrør) :kicknuts

Pt har jeg intet luftfilter i raceren, kun et tyndt metalnet over hver bellmouth. Jeg fandt et filter hos et firma i England der så ud til at kunne bruges. Skal se om jeg kan finde tråden igen.. Hov, var det ikke i din tråd?

Hygge
JJ
Min TL´har kørt 15000 km uden et rigtigt luftfilter...og jeg har læst at de amerikanske AMA TL1000 i starten også kørte uden luftfilter, men at de stoppede med det hurtigt da cyklerne hurtigt mistede HK. Det skulle være ved at ventilerne ikke lukkede helt tæt.

Men hva pokker, den kører squ godt.

·
Registered
180 Posts
Hej med jer,

Fuldstændigt off-topic - men jeg tillader mig aligevel:

Tidligere i dag var jeg ude på linien, og mødte en fyr som netop havde fået stjålet sin TL-R, fra hans bopæl på Nørrebro. Cyklen er let genkendelig, med en GSX-R bagende. Hvis I ser den, så giv politiet et ring - hellere en gang for meget end en gang for lidt, ik'? Jeg fik desværre ikke hans nummer/navn, men som sagt - ring til politiet hvis I ser den, de kan jo tage fat I ham hvis de mener det er relevant.

Det var det - beklager forstyrrelsen :)

·
Registered
238 Posts
delphy said:
Hej med jer,

Fuldstændigt off-topic - men jeg tillader mig aligevel:

Tidligere i dag var jeg ude på linien, og mødte en fyr som netop havde fået stjålet sin TL-R, fra hans bopæl på Nørrebro. Cyklen er let genkendelig, med en GSX-R bagende. Hvis I ser den, så giv politiet et ring - hellere en gang for meget end en gang for lidt, ik'? Jeg fik desværre ikke hans nummer/navn, men som sagt - ring til politiet hvis I ser den, de kan jo tage fat I ham hvis de mener det er relevant.

Det vil jeg love dig..:rant
Sådan noget pis at der er elementer som ikke kan holde deres lange fingre for dem selv, sådan et svin skal bare over knæet i en fart:fire

·
Registered
935 Posts
delphy said:
Tidligere i dag var jeg ude på linien
Argh.. Så var du derude lige før vi kom, sådan omkring kl. 20, right..?

delphy said:
, og mødte en fyr som netop havde fået stjålet sin TL-R, fra hans bopæl på Nørrebro. Cyklen er let genkendelig, med en GSX-R bagende. Hvis I ser den, så giv politiet et ring - hellere en gang for meget end en gang for lidt, ik'? Jeg fik desværre ikke hans nummer/navn, men som sagt - ring til politiet hvis I ser den, de kan jo tage fat I ham hvis de mener det er relevant.

Det er min kammerat, Martin Overgaard Nielsen. Jeg kan skaffe et billede af den og smide det op her.

Hygge
JJ

·
Registered
180 Posts
Det var senere - omkring kl. 21.00, vil jeg skyde på. Det var ikke tilfældigvis dig, Martin pegede på da I kørte vel? Det var ca. 5 min. efter jeg var ankommet - og stod og snakkede med Martin. Du kører på en gul TL-R med yosh potter...?

·
Registered
935 Posts
ARGHH... Jo, det var mig.. Kørte fordi Martin skulle ud og hente sin tøs :dowhat

Så var det dig vi så komme lige inden vi kørte, lagde mærke til din kværn. Fed lyd i de potter!!!

·
Registered
238 Posts
humle said:
Hej Lars,

Hygge
JJ
Har du race knaster i din racer, hvis du har så passer det jo meget godt at din har et par hk mere end min.
Jeg synes nu bare at når de andre snakker om 142 hk på hjulet så lyder det af meget...''

mvh.
Lars

·
Registered
238 Posts
humle said:
Hej Lars,

Hygge
JJ
Har du race knaster i din racer, hvis du har så passer det jo meget godt at din har et par hk mere end min.
Jeg synes nu bare at når de andre snakker om 142 hk på hjulet så lyder det af meget...''

mvh.
Lars

·
Registered
935 Posts
lars said:

mvh.
Lars
Nopes.. Min er med standard knaster. Høj komp stempler, let portet topstykke, PCII, M4-forrør, kulfiber luftfilterkasse.

Det er vist ca. hvad der er gjort ved motoren.

Hygge
JJ

·
Registered
238 Posts
Hej Drenge

Kender i nogen som kan bruge en TLR nymalet racekåbe..topkåbe, bundkåbe, sædeskal, kåbeglas, der medfølger også race luftfilterbox, race luftindtag, Riffelmans Gap kit og Quick gas...

Det hele for 3000,-

Lars

:cheers

·
Registered
238 Posts
Den skulle gerne blive hentet idag...så har jeg kun én tilbage:devious

Lars

·
Registered
935 Posts
Quick gas'en kunne jeg godt bruge.. Vandringen på gashåndtaget er lige lang nok når man er på bane :)

·
Registered
180 Posts
Den skulle gerne blive hentet idag...så har jeg kun én tilbage
Hmm...jeg går ud fra at det var TL'eren til 23.000 med knækket stel? I så fald var du meget tæt på at få et kald fra mig....:devious

·
Registered
935 Posts
Sidste banedag for i år er overstået.. suk, hulk, snøft..... Nu skal raceren ned i kælderen efter en grundig vask..

En uge i Polen (Tor Poznan)
To gange på Sturup
Tre gange på Anderstorp

Næste år skal der mere til :)

·
Registered
238 Posts
Det var det, den er røget til Haslev. HAns første cykel og én køretime på bagen.
Men den gik fandeme godt i motor og alt elektrisk var A+.
Der var bare det med stellet, men en lille svejsning og lidt maling, så tror jeg man er kørende.

Hvem skal bruge racekåber m.m.?:devious

vi ses

Lars

·
Registered
935 Posts
Mangler ikke rigtig en racekåbe, men kunne godt bruge en fed luftfilterkasse, haha..

Lars.. Ved du om de ITG filter som blev vist i din tråd om luftfiltre er det man får hvis man bestiller et TLR-filter hos ITG??

·
Registered
238 Posts
humle said:
Mangler ikke rigtig en racekåbe, men kunne godt bruge en fed luftfilterkasse, haha..

Lars.. Ved du om de ITG filter som blev vist i din tråd om luftfiltre er det man får hvis man bestiller et TLR-filter hos ITG??
Hej Johnny

Jeg fik det her fra Pedroni som har bestilt ITG filtre før:

Sales guy is Andy Jackson [[email protected]]
Order processing is Stephanie Hutton [[email protected]]

This was the email they to sent me in the 1st place:
Hi Pedro, Sorry for the hassle you have had trying to get through to us, it would appear that there is a problem with the enquiries page that shows a fault message when you send a request, the enquiries did get through though. I've done some hunting around and finally managed to find the template for the TL1000R filter. We can make these filters up for you at a cost of £70.00 each with carriage costing £20 - £160 total for the two filters with carriage. If you would like to order the filters please give either myself or Stephanie a call.

Hvis du skal bruge en race luftfilterkasse og et par race intake, for jeg et sæt hjem fra USA meget snart...Skal vi handle denne gang???

mvh.

Lars

·
Registered
180 Posts
Jeg tillade mig lige endnu engang at bryde ind (Skal vi ikke snart få oprettet et reelt Dansk forum, ligesom UK drengene her??)

Som pessimisten jeg nu engang er, vil jeg skyde på at søndag er den sidste dag med nogenlunde ordentligt vejr i denne sæson, så hvad har I af planer - skulle vi ikke stikke hovederne sammen?

/D

41 - 60 of 87 Posts