TLZone Forums banner

61 - 80 of 10570 Posts

·
Registered
6,760 Posts
Du är allt bra avis för att du inte får vara med eller? :thatsgay

J*vla posten... Fick brev igår från Posten Arlanda att de absolut ville veta vad Fengler skickat åt mig. Aja... Det är inte mer pengar än att man kan få igenom det tullfritt som gåva. Åsså borde Ricken få tummen ur å se till att posten-tomten kommer hit med hans PCII också. Åsså vill jag ha presenter från Calsportbike...

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #62
been there done that :banghead
Ja det va ju typiskt att du ditt lilla l...r va tvungen att köpa ricken´s pcII´a :rant

Vad har du handlat från fengler & Calsportbike :confused

·
Registered
6,760 Posts
Den här gången frågade de bara vad det innehöll, så jag kanske har tur?

När jag fick över avgassystemet så fick jag bannor. De skulle ha både fakturor/kvitton och innehållsbeskrivning. Lyckades mygla ner beloppet lite, men så tar det bara en dag så kommer ett likadant brev igen! Han hade packat rören i ett paket och dämparna i ett annat... Lät som pheeetaste lögnen när jag sa att -"Det är samma paket båda två... Ehh, kvittot gäller båda paketen..."

De köpte det iaf, så allt lugnt. :)

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #64
kalas bara att handla mera då :banana

·
Registered
6,760 Posts
Givet! Det är ju det jag gör! :tillis

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #66
samma här börjar undra om jag får ihop det i slutändan :lol

·
Registered
6,760 Posts
Tror du inte posthelvetet skulle ha 183:- för att jag skulle få lösa ut paketet?! :rant :fire

Drog en :bawling i örat på tullkräket om att det ju var en gåva som tack för att jag hjälpt Fengler å att jag bara pröjsat $10 för frakten... Det kommer en ny avi utan inbetalningsbelopp snart. :banana

Me bad... :blush Kommer jag få brinna för det här? :whipping

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #68
Jajjeman det är bara att springa ner till biltema och tjacka största modellen av brandsläckare på en gång :yes

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #69
man får nog börja fnaska om man ska greja denna vinter med dess utgifter :banghead

·
Registered
6,760 Posts
Vad är du nu på G att sälja din kropp för?
PVM-fälgarna på sporthoj? Jag är jävligt sugen, men har INTE pengar som tur är.

·
Registered
1,751 Posts
Har du inte fått den än :confused
Jag skickade den förra fredagen, jag var säker på att du hade fått den vid det här laget....

Det är ju både avsändare o mottagare på den så jag hoppas att den inte kommer bort. :rant

·
Registered
6,760 Posts
Har du inte fått den än :confused
Jag skickade den förra fredagen, jag var säker på att du hade fått den vid det här laget....

Det är ju både avsändare o mottagare på den så jag hoppas att den inte kommer bort. :rant
Jag tror jag har fått den. Eller, jag fick en avi i onsdags, men har inte hunnit hämta den än. Ska kolla imorrn. Jag har fått lite andra saker också, men väntar på en ny avi från tullen så jag ska slippa pröjsa för de sakerna...

·
Registered
1,751 Posts
OK, hoppas på att det är den då, annars måste jag börja leta igenom alla lastbilar mellen östersund-sundsvall-uppsala, och det kan bli lite jobbigt efter nån timme.

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #74
Vad är du nu på G att sälja din kropp för?
PVM-fälgarna på sporthoj? Jag är jävligt sugen, men har INTE pengar som tur är.
Nähh det är inte inom ramen för mig heller :banghead men många bäckar små :devious

·
Registered
1,467 Posts
Nähh det är inte inom ramen för mig heller :banghead men många bäckar små :devious
Hörru räkosten , kan du inte berätta hur långt du kommit :dowhat

·
Registered
1,467 Posts
Är det någon som kan förklara Rifleman´s cleare clutch ring om den fungerar bra utan att läcka ?
Monteras den på OEM clutch cover i plast ?

Hittar inget bra svar efter jag sökt på dessa frågor.

·
Registered
1,751 Posts
jag har för mig att rifleman gör på plast locken, känns lite osäkert tycker jag, skulle definitift satsa på en i alu istället.

Vem var det som hade dom?

Jag skulle oxå ha haft en, igen.

·
Registered
1,467 Posts
Titta på vandriver´s allternativ på cleare clutch cover,den skall var bättre gjord än Hinkels.Kolla även vandrivers billet retainers till kopplingsfjädrarna dom är jag sugen på.

För min del så är det för mycket bling bling med cleare cover i olika färger på min hoj som skall likna en race moppe. Tror en solid billet cover med slider skydd passar bättre men hittar ingen bra.Vandriver tillverkar ju ingen solid förutom en cleare cover med Alu täckbricka istället för glas.
Vill inte ha,kanske att det får bli en alu färgad cleare cover med silver ring som han kallar det om jag ska ha,kanske det ser lite mer race o diskret ut ?

Säg till om du ska köpa så kan jag hänga med på ett hörn,för retainerserna ska jag ha (om jag får)så kan vi dela på frakten,då jag inte kan med det här med pay-pal,för jag har inga plastkort med krita.

Alternativ jul.

·
Registered
6,760 Posts
Är det någon som kan förklara Rifleman´s cleare clutch ring om den fungerar bra utan att läcka ?
Monteras den på OEM clutch cover i plast ?

Hittar inget bra svar efter jag sökt på dessa frågor.
:yes

Han har gjort en mall som han sätter plastlocket i så han kan svarva ur ett hål i det. Kommer inte ihåg exakt hur han gör på insidan, men han skruvar helt enkelt fast ett plexilock över hålet sen. Metallringen tillkom nåt lock senare för bling.

Han hade ju problem med att några av de första locken läckte, men han gjorde nån fix på dem och på de nya. Har inte hört nåt om att de läckt nåt sen dess.

Jag funderar på att låta han bygga om mitt lock. Ett alu clear cover är alldeles åt helsicke för dyrt.

·
Registered
6,760 Posts
OK, hoppas på att det är den då, annars måste jag börja leta igenom alla lastbilar mellen östersund-sundsvall-uppsala, och det kan bli lite jobbigt efter nån timme.
Det var PCII'an som hade kommit. Hämtade den idag och allt såg bara bra ut. Får bara hoppas att den funkar som det är tänkt. Ska skicka hojen på bänkning i vår med programmering av PC'n.

61 - 80 of 10570 Posts