TLZone Forums banner

21 - 40 of 10570 Posts

·
Registered
1,467 Posts
ICE-TLR said:
sælir stråkar hvernin gengur med hjolin.
er ekki ad koma vetur hjå ikkur vid her erum allavega bunir ad leggja
hjolunum inn i skur og birjadir ad breita fyrir næsta sumar thetta verdur alveg
rosalegur vetur fyrir breitingar.:bling

vem vet vilket språk de er ?????
Samiska :laugh

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #24
but crash it was almost impossible to make U stop eating it when U were here :dunno

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #25

·
Registered
1,467 Posts
men jag har ju 2 katter och en pool :laugh

HaHa misstänkte nästan det.Pool låter jevligt najs :hail spec. om vi får en sommar som denna nästa år,ligga där på en luftmadrass o suga på en kall öl efter ett svettigt pass på bågen.:banana

Vilket drömläge du skaffat dig.Grattis Lasse

Haft samma läge jag med,med exfrun o saknar garaget.:)

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #27
jodå pool e najs kanske inte ska berätta sånthär eftersom folk tror man e tokig men jag grävde hålet för hand med spade & spett :banghead

70cm djupt och 5 meter i diameter :laugh plus att man kärrade dit 2 ton stenmjöl och 2 ton dränerings singel men det va det värt

badade typ varje dag hela sommaren :hail

·
Registered
1,467 Posts
Fy fen vilket jobb,men resultatet blev bra :hail
Men som man säger,vill man så kan man o lite jobb har ingen dött av :)

Tro jag skall åka förbi dig i sommar som kommer o slänga mig över från grannens häck o landa med ett stort fett magplask (skinnstället på så det inte gör så ont i fettet/magen)en syn för gudar jag lovar :devious

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #29
japp eller att hoppa "bomben" blir ju inte heller tråkigt :laugh

·
Registered
1,467 Posts
Jaha,då har man åkt komunalt till jobbet idag,första gången på 15 år och irrade runt på centralen för att hitta rätt tunnelbana :dowhat
Siiitväder och sommardäck på bilen är orsaken.Men snart är det 10 grader varmt igen :)

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #31
:laugh jag kan se det framför mig när du irrar runt på centralen som en gammal pundare :lol
själv så fräste man runt med sommardäcken på inte specielt kul i en toyota hiace :banghead

och 10 grader varmt neee men 5 grader va det i garaget idag brrrrrrrrrrrrrrrr

·
Registered
1,467 Posts
:laugh jag kan se det framför mig när du irrar runt på centralen som en gammal pundare :lol
själv så fräste man runt med sommardäcken på inte specielt kul i en toyota hiace :banghead

och 10 grader varmt neee men 5 grader va det i garaget idag brrrrrrrrrrrrrrrr
:lol Japp jag fick fråga vart jag skulle ta vägen i en spärrkur, o där satt det en snygg brud (lite pinsamt).Tog buss o tunnelbana idag oxå o hon satt där idag med,så jag var bara tvungen o gå fram dit för att få min stämpel och fråga om vägen idag med :clap.Då började hon skratta och hade jag haft ett par minuter till då vi börjat prata hade jag säkert fått hennes tel.nr :)
Så jag måste bara ta komunalt i morrn med :devious

·
Registered
1,026 Posts
:lol Japp jag fick fråga vart jag skulle ta vägen i en spärrkur, o där satt det en snygg brud (lite pinsamt).Tog buss o tunnelbana idag oxå o hon satt där idag med,så jag var bara tvungen o gå fram dit för att få min stämpel och fråga om vägen idag med :clap.Då började hon skratta och hade jag haft ett par minuter till då vi börjat prata hade jag säkert fått hennes tel.nr :)
Så jag måste bara ta komunalt i morrn med :devious
Är inte du för gammal för att hålla på med sådant, koncentrera dig på att få ihop hojen i stället :rotfl

·
Registered
1,467 Posts
Är inte du för gammal för att hålla på med sådant, koncentrera dig på att få ihop hojen i stället :rotfl
Hmmpff gammal :bitchslap Det vet du väl att man blir aldrig för gammal för brudar.Kan inte hjälpa att lite yngre tanter charmas av mig:devious
(Brudar i mitt fall är väll kärringar för dig:) )

O ja jag mekar oxå.men måste ju jobba jag med.tyvärr :banghead

·
Registered
6,760 Posts
sælir stråkar hvernin gengur med hjolin.
er ekki ad koma vetur hjå ikkur vid her erum allavega bunir ad leggja
hjolunum inn i skur og birjadir ad breita fyrir næsta sumar thetta verdur alveg
rosalegur vetur fyrir breitingar.:bling

vem vet vilket språk de er ?????
Tungur knivur! :laugh Låter då jäkligt isländska...

Förbaskade 08'or att ni ska vara ute å halka runt på sommardäcken. Helt makalöst.

Ska ta å whora lite bilder på min nya verkstad sen. :devious

·
Registered
1,751 Posts
Hmmpff gammal :bitchslap Det vet du väl att man blir aldrig för gammal för brudar.Kan inte hjälpa att lite yngre tanter charmas av mig:devious

Det är så där med pensionärer, tjejerna tycker lite synd om er och vill vara snäll.
Dom skrattar av artighet, sen snackar dom skit om dig "Gubbfan som är så senil så att han inte hittar hem"

:D

·
Registered
1,467 Posts
Det är så där med pensionärer, tjejerna tycker lite synd om er och vill vara snäll.
Dom skrattar av artighet, sen snackar dom skit om dig "Gubbfan som är så senil så att han inte hittar hem"

:D
Jooohhh det är väl så,men lite roligt har man ju själv.
man behöver ju inte vara en sur gammal 08 med käpp heller.:baaa
:tongue

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #38
Tungur knivur! :laugh Låter då jäkligt isländska...

Förbaskade 08'or att ni ska vara ute å halka runt på sommardäcken. Helt makalöst.

Ska ta å whora lite bilder på min nya verkstad sen. :devious
Sluta gnäll på oss 08´or och upp med bilderna lappd....l :laugh

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #39

Så finns det några shyssta kex på PRO :laugh

·
Registered
1,467 Posts
Salta kex och räkost på kryckdiscot,det är grejer det :whatsthat

21 - 40 of 10570 Posts