TLZone Forums banner

2001 - 2020 of 10570 Posts

·
Registered
1,026 Posts
fan va skåne e platt va nere i Eslöv & Lund i ons-tors & vände + att det är långt från stockholm :banghead

150 mil tur&retur för ett kundmöte på en timme :laugh
Ahhh skulle ju sagt till! Lund är ju mina trakter! Ja dom trakterna är platta, nästa gång du är i skåne, besök Österlen :)

Har i övrigt bytt mitt drivpaket idag. Slutade att jag nitade det själv med dorn :dowhat

Och vi ska inte glömma... FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!!!

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #2,002
Ahhh skulle ju sagt till! Lund är ju mina trakter! Ja dom trakterna är platta, nästa gång du är i skåne, besök Österlen :)

Har i övrigt bytt mitt drivpaket idag. Slutade att jag nitade det själv med dorn :dowhat

Och vi ska inte glömma... FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!!!
helt rätt dorn & slägga :thumbup

hade dig i tankarna fredde (nej Ricken ingen våt dröm om gaysex i mörklagda bastulokaler i någon gammal källarlokal :rant) när jag skulle ner men reste ner på ons eftermiddag möte på morgonen & sen hem direkt igen men nästa gång så hör jag av mig i tid så kanske vi kan ta en fika :)

·
Registered
480 Posts
helt rätt dorn & slägga :thumbup

hade dig i tankarna fredde (nej Ricken ingen våt dröm om gaysex i mörklagda bastulokaler i någon gammal källarlokal :rant) när jag skulle ner men reste ner på ons eftermiddag möte på morgonen & sen hem direkt igen men nästa gång så hör jag av mig i tid så kanske vi kan ta en fika :)
Samma här, säg till om ni är i området!

Jag kan ju nu med min nya direktörsposition alltid
ha en representations lunch med er..... :devious

Har sina fördelar och nackdelar att kunna disponera
sin egen arbetstid.....

R

·
Registered
6,760 Posts
Har varit iväg en liten sväng och sett nån lokal teaterföreställning i en bruksort här i trakten. Nu när man måste åka med de allmäna kommunikationerna så tar det en halv dag (drygt) för en sån sak... Kom nyss hem.

·
Registered
1,751 Posts
Jag åkte till päronen idag, bror fyller år imorrn så jag ska käka lite tårta och så.

Åker hem igen i morrn.

Ohh, och polarens sv650 håller förmodligen på att skära :laugh

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #2,007
hola amigos fest igår :cheers söndag idag :banghead kul att se att Rossi fortfarande kan om han vill stoner va helt chanslös trots en snabbare hoj

·
Registered
1,026 Posts
Var ute på en liten runda idag, första på 2 veckor säkert! :dowhat :coocoo

Verkar bra med de nya drivpaketet :) Tog med finkameran för jag skulle ta några snygga bilder på kopplingskåpan. Men hojen var så skitig efter bytandet av drivpaketet. SÅ jag vägra helt enkelt ta några bilder! :laugh

Så nu vill jag att ni föreställer er i huvudet i stället hur bra de ser ut :D

·
Registered
1,467 Posts
hola amigos fest igår :cheers söndag idag :banghead kul att se att Rossi fortfarande kan om han vill stoner va helt chanslös trots en snabbare hoj
Aaahhh skönt med semester,"siipp" sitter här med en kall öl framför datorn och tänker på de stackarna som skall till jobbet i morgon bitti mån,när jag sover ut :devious skall till garaget och fortsätta i morrn med motorn.

·
Registered
1,751 Posts
Jag tänker inte heller jobba imorrn :)
Men på tisdag så måste jag nog tyvärr göra det..

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #2,011
Aaahhh skönt med semester,"siipp" sitter här med en kall öl framför datorn och tänker på de stackarna som skall till jobbet i morgon bitti mån,när jag sover ut :devious skall till garaget och fortsätta i morrn med motorn.
har du en motor :confused

:laugh skönt att höra att du e på G blir väll lite käk snart eller hur :cheers

·
Registered
1,751 Posts

·
Registered
1,467 Posts
har du en motor :confused

:laugh skönt att höra att du e på G blir väll lite käk snart eller hur :cheers
Japp,ska vi ta det i helgen som kommer ?

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #2,014

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #2,015
Japp,ska vi ta det i helgen som kommer ?
vet ej om jag hinner semestern börjar på fredag eftermiddag och det ska väll handlas hem en del i helgen :laugh

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #2,017
:stupid

Vi firar början av Semestern med en fin fin privat whisky provning. :)
det blev en spontan sådan i lördags när ena grannen bjöd på grillfest tydligen så hade vi rensat barskåpet på allt som va äldre än 10 årigt :laugh

fast jag lider nog lite med honom just nu :cheers

P

·
Guest
0 Posts
Jag har redan rensat mitt barskåp på all whisky... Sånär som en skvätt Caol Ila. Men det blir ett litet inköp av Ardbeg, eller om det är rea (right...) på Springbanks så kanske det blir en sådan. :)

·
Registered
6,760 Posts
Caol Ila 18 år... :yumyum

·
Moderator,
14,795 Posts
Discussion Starter #2,020
2001 - 2020 of 10570 Posts