TLZone Forums banner

121 - 140 of 257 Posts

·
Registered
220 Posts
Hyvältä näyttää :laugh Ootko tuon fairing stayn ite vääntäny?

Tänään tuli kokeiltua bremboo paikalleen, ja kyllähän sen nyt tiesikin ettei vanha letku siihen sovi. Nyt sit arpoon uuden letkun mittoja ja banjoliittimiä. 2 viikkoo ja pari päivää aikaa tilata ja asentaa.
Vanha oli 63cm banjon keskipisteestä toisen banjon keskipisteeseen. Suorat banjoliittimet 45° offsetillä. Olis sopinu loistavasti jos ois tiputtanu klipareita 3cm alaspäin, mut jos ei :laugh
Taidan tilata Venhilliltä 625mm letkun (665mm ku lisää banjojen pituudet), suoran banjoliittimen kaliiperin päähän ja 20° kulmalla varustetun pääsylkyn päähän. Jos ei toimi ni sit vanha pääsylkky takas paikalleen motoparkin ajaks ja uus yritys ennen juhannuksen kemoraa.

·
Registered
16 Posts
Edellisen omistajan tai sitä edellisen omistajan väkästämä laitos tuo on... Hyvin nousi savua kun kaikki paskat alko palaan pois =D

Mulla kans on R1:stä peräisin oleva brembon pääsylinteri tuohon joskus laitettu... onkohan samanlainen/tyylinen..? voin iltasella kattella millanen letku siinä on (pituus ja banjot)...

·
Registered
220 Posts
Näyttäs aikalailla samalta kun kattoo tota aiempaa kuvaa. Tosin sulla tuo race setuppi. Jos viitsit kattella niin kato sit se letku joka menee oikeenpuoleisella kaliiperille ja onko se päällimmäinen vai alimmainen sylinterin puolella.

Jos oikein säästölinjalle lähtis niin tääkin varmaan toimis, tosin yks liitoskohta lisää mihin voi ilmakuplat jäädä kikkaileen.
http://www.ebay.it/itm/Adattatore-pompa-radiale-Brembo-Accossato-19x20-19x18-16x18-tubi-corti-/350523221235?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item519ccfe4f3

·
Registered
220 Posts
vihdoin loppu hirvee työputki. 4 päivän päästä motoparkkia kohti ja vielä on "vähän" vaiheessa hommat.

ram-air putkien aukkoja pitäs yläkatteesta suurentaa vähän että saa putket läpi.
screeni pitää laittaa kiinni, mikä on mielenkiintone homma kun siinä on vaan 2 korvaketta mihin saa pulteille porattua reiät.
sit noitten jälkeen voi viimeset 3 pultinreikää porata katteisiin.
jalanasentoanturi pitää ohittaa.
jarrut hoidettu muuten paitsi satuloissa taas kummittelee ilmaa jossain. jarrukahva liikkuu sen 3cm, kun haluan max 1.5cm.
sliksit alle ja leikata&liimata tank gripit.

sit pitäis tietty viä koeajaa että kaikki pelaa.

·
Registered
2,007 Posts
jätkät on vähä toises vaihessa ku mä...mulla on SAmilta tullu kone lattialla :) ehkä jo viikonloppuna saa alkaa mopoa kasaamaan!

·
Registered
220 Posts
1080cc kones? Eiköhän se sun taidoilla o parissa päivässä nipussa. :)

Mulla oli uskomatonta vääntöö jo noiden renkaiden kanssa. Meni noin 2h ja ku uimassa ois käyny. Toisaalta haju muistutti peltoo johon levitetty lehmän paska. Kävin koko jarrusysteeminkin uusiks läpi eikä tu kuplia mistään. Ny mennään tolla kun ei aika enää riitä. RAM-air putketkin voi unohtaa motoparkin osalta. Jos huomenna liimailis screenin ja pistäis loput pultit katteisiin. Sit koeajo ja kattoo kuinka huonosti oon suojannu katteet putkien kuumuudelta. Kärrykin tarvii kuormalenkkejä.

Kaiken tän paskan päätteeks koko viikonlopun tulee tietty vettä. Saapa kattoo fudista ja vetää perseet olalle tuntemattomien kanssa jossain camping-kylässä :laugh

·
Registered
2,007 Posts
juuri semmone 1080 kairatulla kansiosastolla ja kentin nenillä,mielenkiinnolla odotan kuinka työntää :)
joo pari päivää luulis riittävän jos ei mitään "yllätyksiä" tuu,mut katotaa ny sit ku saan rungon etc. siltä maalarilta kuinka homma etenee!?
laitoin tos 996n myyntiin ku alkaa toi lompakko näyttään miinusmerkkiä kahden pyörän rakennuksen takia,noo kai se siitä,joskun menee kaupaks luulen et ostan jonku halvan ratamopon jolla saa vetää eikä tarvi välitää jos pannuttaa :)
nii ja se uus nahkapukuki ois hyvä...on kasvanu eteenpäin niin sopivasti ettei enää sovi vanhoihin kamppeisiin oikei hyvin,noo katotaa ;)
mopot pitäis saada tehtyä niin et voi mennä sillo viimesenä viikonloppuna Kemoraa kattoo SMkisat omalla mopolla!

·
Registered
220 Posts
ostan jonku halvan ratamopon jolla saa vetää eikä tarvi välitää jos pannuttaa :)
Mä luulin että tellu on sellane :laugh .. ainakin mun

Syö edelleen se O[SUB]2[/SUB]-jarrukaasu letkuissa, joten ostin kompurakäyttösen ilmauslaitteen, vaan eipä toi sysipaska kompura, mikä mulla on, jaksa sellasta pyörittää. Jaksaa ylläpitää sellasta kahta baria, joten joutuu tekeen muutaman sekunnin pätkissä sitäkin hommaa :banghead

·
Registered
2,007 Posts
NOOONIIII!tänään saa alkaa niputtamaan tl 1080 s nimistä mopedia,mielessä liikkuu et onko kaikki osat olemassa jne. huh tässähän vissiin tulee kiire? :)

·
Registered
220 Posts
3 viikkoo aikaa, jos meinasit kemoran ässämmään mennessä? Koit saada viikkoo nopeemmin ja tuut tuen päiville samaan paikkaan :thumbup

Mun ei tarvi öljyjen vaihdon lisäks ku jarrut purkaa edestä ja repiä sieltä pölytiivisteet pois jos ne toimii siä jousina mäntiä vasten. Vai olisko joku jarrurasva parempi? Sit tietty olis ne ram-air putket..

Matopurk meni ihan käsille. 2x20min kerkes ajaan ennenku taivas repes.

·
Registered
2,007 Posts
pikkuhiljaa täältä tullaan :D perkele ku pitää olla PA!jos ei olis nii ajeltais jo....

·
Registered
2,007 Posts
Siitä jollekki nyt hieman rakenneltu tellu edukkaasti
http://www.nettimoto.com/suzuki/tl/1330812

Ei oo itsellä aikaa ajaa ja mopo kaipaa liikuntaa niin siksi näin.
pakko kiusata ja kommentoida :D
ei tuo ny niin edukas oo,toi makso €2300 ja ei edes ollu nettinatsien halvin :)

mut asiaan,jos joku ostaa multa 996 sen niin tuun hakeen ton sulta pois :)
mut tinkaan tosin ;)

·
Registered
2,007 Posts
HYVÄÄ JUSSIA!
joo ja alkaa olla mopedi kuosissa,mitäny vähä häiritsi mielenrauhaa ettei startannu,tai siis ennemminki ei tapahdu mitää ku painaa starttinappulaa!PRKL!!!!
noo maanantaina ehkä jos krapula on poistnu minusta kokeillaan starttireleen vaihtoa...muut vaihtoehdot tuli kiateltua vissiin jo....
joo ja kuvia ei ny just tuu,son musta ja öööö,siinä on jotai kultaista,mutta mustahan se on!
muistakaa olla vedessä sepalus kiinni!

·
Registered
2,007 Posts
ilmeisesti muut Suomalaiset meni sit jussina hukkumaan,mut meikä ei!
TELLU on viimeistelyä vailla eli keskiviikkona neitsyt ajolle jos kaikki menee hyvin,ny ois eka vuorokausi töitä,nooh siinä ehtii muutaman nipparin laittaa ja muuta pientä työajallaki!
ja edelleen se on musta...

·
Registered
3 Posts
Tellervolla jo vuosia päästänyt ja nyt vasta löysin tänne :)

View attachment 36200

Jarrulevyjumppaa tiedossa kun viimeinkin EBC tehdas laittoi oikean vahvuiset piparit tulemaan, lohdutuksena mukana jotkut semisintteripalat..

Kokemuksia etulevyjen vaihdosta / jarrusatuloiden purkamisesta ? Todennäköisesti jotain tatinaa kertynyt -99 vuodesta lähtien...

·
Registered
2,007 Posts
voi olla et on vanhat levyt vaikee saada irti!!! paljon WD40 ja lämpöä,on nimittäin aika pehmeet noi orkkis levypultit!

121 - 140 of 257 Posts