TLZone Forums banner

41 - 60 of 257 Posts

·
Registered
Joined
·
2,007 Posts
morjens kaikille ,mistäs troy on ostanut ton tankinsuojan,onko kukaan tehnyt noita sähkö modeja ,pitäs tehdä ainakin toi lataus ja +modi ,oli pari kertaa akku tyhjä aamulla kun piti töihin lähtee ,uus akku vielä ,tosin bilteman geeli akku:confused
vastaus yllä,foorumi vielä sekaisin jostain syystä!:)
 

·
Registered
Joined
·
2 Posts
morjens kaikille ,mistäs troy on ostanut ton tankinsuojan,onko kukaan tehnyt noita sähkö modeja ,pitäs tehdä ainakin toi lataus ja +modi ,oli pari kertaa akku tyhjä aamulla kun piti töihin lähtee ,uus akku vielä ,tosin bilteman geeli akku:confused
 

·
Registered
Joined
·
27 Posts
Discussion Starter #45
milläs tuo tankin suoja on kiinni? olleti sen kuitennii pittää kohtuu tiukassa olla ettei rämäjä.
 

·
Registered
Joined
·
2,007 Posts
milläs tuo tankin suoja on kiinni? Olleti sen kuitennii pittää kohtuu tiukassa olla ettei rämäjä.
liimaaaaaaa:):):)
 

·
Registered
Joined
·
2,007 Posts
morjens kaikille ,mistäs troy on ostanut ton tankinsuojan,onko kukaan tehnyt noita sähkö modeja ,pitäs tehdä ainakin toi lataus ja +modi ,oli pari kertaa akku tyhjä aamulla kun piti töihin lähtee ,uus akku vielä ,tosin bilteman geeli akku:confused
heh,aina sitä jotaki unohtaa,mullaki sähkömodit vasta työn alla ekaks ainaki laitan sen paremman tasasuuntaajan täs ku ehdin ja muut ennen kevättä!
oon huomannu et akku on yks juttu missä en säästele,ku ei vanhaa kinnosta lykkiä käyntiin:)
laitellaan tänne noita tekemisiä kuhan saadaan aikaan jotai!
 

·
Registered
Joined
·
2 Posts
ostin piuhat ja ton sulakkeen,niin saa ainakin tehtyä ton lataus modin ,siihen just meikaläisen sähkön veto taidot riittää,tilasin kans ton dyno tunen nitro kitin , halpoja heppoja tai sitten tosi kallista jos saa koneen paskaks:) onks kellään kokemuksia tosta kuiva kitistä ?
 

·
Registered
Joined
·
27 Posts
Discussion Starter #50
nojoo pistetäänpäs vähä kuvaa mitä on tullu talven aikaa tehtyä.

ulkoinen polttoainesuodatin, joka taiski jo olla tuossa ylempänä
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/filtermod.jpg

ilmansuodatin kotelosta poistin läpät ja sorvasin alumiinistä tulpat kellojen tilalle
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/suodatinkotelonkansi.jpg

valot tahto vilkkua välillä niin vaihdoin superseal liittimet entisten tilalle (tämän tein jo viime keväänä)
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/supersealvalmis-1.jpg

latauksen, puolien ja vaihdenäytön sulakkeet laitoin akun yläpuolelle
pari paikkaa jäi vielä ylimääräiseksi jos joskus laittaa virran ulosoton navigaattorille tms..
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/sulakerasia.jpg

sitte laitoin xenon valot. h1 6000k 35w
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/normijaxenonlyhyet.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/normijaxenonpitkt.jpg
lisäksi mittaristoon, taakse ja parkiksi laitoin ledi polttimot.
 

·
Registered
Joined
·
15 Posts
nojoo pistetäänpäs vähä kuvaa mitä on tullu talven aikaa tehtyä.

ulkoinen polttoainesuodatin, joka taiski jo olla tuossa ylempänä
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/filtermod.jpg

ilmansuodatin kotelosta poistin läpät ja sorvasin alumiinistä tulpat kellojen tilalle
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/suodatinkotelonkansi.jpg

valot tahto vilkkua välillä niin vaihdoin superseal liittimet entisten tilalle (tämän tein jo viime keväänä)
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/supersealvalmis-1.jpg

latauksen, puolien ja vaihdenäytön sulakkeet laitoin akun yläpuolelle
pari paikkaa jäi vielä ylimääräiseksi jos joskus laittaa virran ulosoton navigaattorille tms..
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/sulakerasia.jpg

sitte laitoin xenon valot. h1 6000k 35w
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/normijaxenonlyhyet.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/normijaxenonpitkt.jpg
lisäksi mittaristoon, taakse ja parkiksi laitoin ledi polttimot.
Moro! Pitkästä aikaa taas selailin foorumia, ehkä vois useamminkin... Mutta asiaan. Onko sulla tossa umpiossa projektiovalo lyhyille? Ois itelläki pari xenon kittiä ja vois harkita jopa asennusta omaankin jopoon. Kaikissa telluissa ei oo samanlaiset umpiot, tiedä sitten miksei.
 

·
Registered
Joined
·
27 Posts
Discussion Starter #52
joo on tuossa tollanen "linssivalo" lyhyvillä. äkkiseltään valoteho parani vakioon nähden kun kokeilin pimeässä tallin ovelta pellolle. slim mallin ballasteilla sai kohtuu helposti ja huomaamattomasti asennettua. pikkusen joutu pitkien polttimon kiinnikettä muokkaamaan, kun siinä alkuperäisessä h1 polttimossa oli sellanen muunnos adapteri. olisko h4 sitten passannu heittämällä paikalleen.
 

·
Registered
Joined
·
220 Posts
Kevättä päivää!
Meinaakos kukaan kiertää ratoja telluillaan ens kesänä. Innolla odotan minkälaista painimista siitä tulee, että saa pyörää taittuun. Jos ottaa liian koville niin sitten voi harkita 520-konversioo. Kevyet vanteet on niin suolasen hintasia että ne voi unohtaa samointein.

Entäs onko kellään muulla vuotanu kytkinnestettä työsylinterin alueelta jos kone lämpiää kunnolla esim. kaupungissa? Pitää avata se möykky ja ihmetellä sitten kun vähän lämpiää kelit. Tallissa liian ahdasta ja pimeetä :(
 

·
Registered
Joined
·
27 Posts
Discussion Starter #54
saas nähdä mitä kesä tuo tullessaan. oishan tuossa kohtuu lähellä (kemorassa) jokavuotinen kärkkäisen ratapäivä. eipä niitä oo tullu kierrettyä ku ei oikein oo ollu innokkaita lähtijöitä kaveriporukassa. ei ainakaan mulla oo ollu kytkin puolessa mitään häikkää.
 

·
Registered
Joined
·
15 Posts
joo on tuossa tollanen "linssivalo" lyhyvillä. äkkiseltään valoteho parani vakioon nähden kun kokeilin pimeässä tallin ovelta pellolle. slim mallin ballasteilla sai kohtuu helposti ja huomaamattomasti asennettua. pikkusen joutu pitkien polttimon kiinnikettä muokkaamaan, kun siinä alkuperäisessä h1 polttimossa oli sellanen muunnos adapteri. olisko h4 sitten passannu heittämällä paikalleen.
siis oliko sulla pitkilläkin H1?
 

·
Registered
Joined
·
15 Posts
Kevättä päivää!
Meinaakos kukaan kiertää ratoja telluillaan ens kesänä. Innolla odotan minkälaista painimista siitä tulee, että saa pyörää taittuun. Jos ottaa liian koville niin sitten voi harkita 520-konversioo. Kevyet vanteet on niin suolasen hintasia että ne voi unohtaa samointein.

Entäs onko kellään muulla vuotanu kytkinnestettä työsylinterin alueelta jos kone lämpiää kunnolla esim. kaupungissa? Pitää avata se möykky ja ihmetellä sitten kun vähän lämpiää kelit. Tallissa liian ahdasta ja pimeetä :(
Eipä oo kyllä vuotanu. Onko paljon huilattu?
 

·
Registered
Joined
·
27 Posts
Discussion Starter #57
oli joo. kummassakin oli h1. pitkillä vaan tosin oli sellainen adapteri siinä, mutta h1 xenoni sarja passasi sinne. mikä sulla on pitkillä?
 

·
Registered
Joined
·
6 Posts
Hi
are u ride it on snow bros? i'm curious. i'm tired from that ****in' winter. -10 C and 3 feet of snow outside my apartment window.can't wait any more, when spring will come?
 

·
Registered
Joined
·
15 Posts
Hi
are u ride it on snow bros? i'm curious. i'm tired from that ****in' winter. -10 C and 3 feet of snow outside my apartment window.can't wait any more, when spring will come?
No, never tried that. U should try... Don't forget to tell us, how was it like...:)
 
41 - 60 of 257 Posts
Top