TLZone Forums banner

21 - 40 of 257 Posts

·
Registered
2,007 Posts
Nymmeni tellu vaihtoon :(, ei riitä rahat kahteen pyörään..

nettimotossa id 872922
:banghead,näin sen naantalis livenä kesällä,hieno peli,jos olis rahaa ostasin sen heti pois!
mihi hintaa lähtee vanteet erikseen?
:)

·
Registered
87 Posts
:banghead,näin sen naantalis livenä kesällä,hieno peli,jos olis rahaa ostasin sen heti pois!
mihi hintaa lähtee vanteet erikseen?
:)
Kiitokset, oisit tullu vetäsee hihasta :). En myisi ellei olisi halua mennä kisailee.. Tää on vaan liian "kallis" pyörä siihen touhuun.

Otan yhteyttä vanteista ensimmäisenä teihin jollei mene pyörässä mukana, eikä tulevaan ole tarvis..

:cheers

·
Registered
88 Posts
Nymmeni tellu vaihtoon :(, ei riitä rahat kahteen pyörään..

nettimotossa id 872922
Hieno pyörä, harmi että täytyy myydä :(

·
Registered
2,007 Posts
saakohan suomesta mistään nuita läpinäkyviä kytkinkoppia? ja mahtaakohan mikään pulju myydä hiilikuitu huggereita ym.. suomessa tlr:ään?
just vasta huomasin,jos vielä tarvetta moisille,nii rohkeesti yhteyttä,mulla on!:)

·
Registered
27 Posts
Discussion Starter #27
oottako vaihtannu bensansuodatinta omiin pyöriinne. ja oottako laittanu alkuperäisen tilalle? vai muuttanu letkun väliin? hemmetti ku en löydä mitään liikettä mikä myis purolatorin suodatinta. tai vastaavaa metallipäälysteistä pientä suodatinta.

·
Registered
4 Posts
... kaikki polttimot led polttimoiksi, paitsi ajovalo xenoneiksi. ja mitä tässä talven aikana vielä mieleen tulee...

ootko minkälaista xenoni settiä laittamassa? oon ite katellu nuita angel eyes xenon projectori härpäkkeitä, mutta en tiiä sitten miten ne soveltuu.. jos jollain on kokemuksia kyseisen asennuksista ni voi valaista asiaa :)

·
Registered
87 Posts
Kohta saattaa olla hopeat uutta vast tako-Marcut myynnissä telluun tarvittavilla holkeilla, 41T Drivenin alu rattaalla.. Katsotaan. Troylle ekana varattu jos hinnasta päästään sopimukseen, JA jos pyörä menee edes kaupan.. :dowhat

·
Registered
27 Posts
Discussion Starter #33
nonni tulipahan värkättyä ulkoinen polttoainesuodatin, ei löytyny mistään niin pientä suodatinta että olis passannu alkuperäisen letkun väliin. http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/filtermod-1.jpg tollanen tuli asennettua. ja mahtu hyvin kun poisti ilmansuodatinkotelosta läpät ja samalla lähti se alipaine pönttö tuosta kohti pois. http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/filtermod.jpg eikä mee varmasti yhtähelposti tukkoon ku alkuperäinen.:devious suodatin on m-filterin mp 4046

·
Registered
88 Posts
nonni tulipahan värkättyä ulkoinen polttoainesuodatin, ei löytyny mistään niin pientä suodatinta että olis passannu alkuperäisen letkun väliin. http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/filtermod-1.jpg tollanen tuli asennettua. ja mahtu hyvin kun poisti ilmansuodatinkotelosta läpät ja samalla lähti se alipaine pönttö tuosta kohti pois. http://i25.photobucket.com/albums/c66/jedi_tuning/filtermod.jpg eikä mee varmasti yhtähelposti tukkoon ku alkuperäinen.:devious suodatin on m-filterin mp 4046
Mitäs jos sulla on tankki melkeen tyhjä, ehkä tuon suodattimen paikka on liian korkealla? Eli jos pyöra seisoo niin bensa valuu takaisiin tankkiin ja sulla on ilmaa suodattimessa. Vai onko pumpussa jonkinlainen venttiili joka pitää paineen korkealla vaikka pumppu ei ole käynissä? Sori jos on huonoa suomea :)

Edit: Hokasin just että ei ole väliä koska sinne ei tu ilmaa mistään :banghead

·
Registered
27 Posts
Discussion Starter #35
niin ja on se tankin alapuolella tuo suodatin. kuvat ei vaan ole ehkä kovin hyviä

·
Registered
87 Posts
Kohta saattaa olla hopeat uutta vast tako-Marcut myynnissä telluun tarvittavilla holkeilla, 41T Drivenin alu rattaalla.. Katsotaan. Troylle ekana varattu jos hinnasta päästään sopimukseen, JA jos pyörä menee edes kaupan.. :dowhat
Kiinnostuneet voi laittaa priva postia mulle takovanteista holkeilla ja shimmeillä. Koko pyörä lähtee erihalvalla tän viikonlopun ajan. :) :cheers

·
Registered
2,007 Posts
mä vaan privaa lähettelen kaikille niiko joku poliitikko ennen vaaleja ja sit vielä unohdan "kertoa" kuka oon! Timo => TROY!
ja sitte ääniä antamaan:)

·
Registered
2,007 Posts
Onnea vaan Troy vuoden pyörästä :) hieno on kampe, toivottavasti on yhtä hyvät kyyitkin ^^
kiits!
kyydit on kyl melko mageet,mut noilla osilla pitää ollakki!lisä kehittelyä ja modeja tulee sitä mukaa ku finanssit/projektit antaa myöden!
oon täs ajatellu jos pidettäis tos alkukesästä jokilaine TLZONE Finland miitti jossai olis kiva nähdä livenä muitaki foorumilaisia:)
Timo

·
Registered
27 Posts
Discussion Starter #40
sellainen miitti on mullaki käynynnä mielessä. iliman muuta minä ainaski tuun sitte ku järkätään sellaanen.

21 - 40 of 257 Posts