Danish Tlllers, sign up here…….. if anyone? - Page 5
Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 41 to 50 of 87

Thread: Danish Tlllers, sign up here…….. if anyone?

  1. #41
    One Liter Duc Eater humle's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Posts
    935
    Originally posted by lars
    Hej Johnny

    Har du fået din racer rullet på bænk?

    Jeg havde min nye TL´ nede hos lydmuren idag, den sagde 130 på hjulet, jeg havde håbet på lidt mere.
    Jeg kunne se på de andre TL´ han havde rullet, at de lå mellem 110 og 124 hk.

    Hvad bruger du af filter i raceluftfilter kassen?
    Hej Lars,

    Si, det har jeg.. Endda også hos Lydmuren. Min racer lægger 133 på hjulet og det endda med standard potter (monteret med adaptere på M4-forrør)

    Pt har jeg intet luftfilter i raceren, kun et tyndt metalnet over hver bellmouth. Jeg fandt et filter hos et firma i England der så ud til at kunne bruges. Skal se om jeg kan finde tråden igen.. Hov, var det ikke i din tråd?

    Hygge
    JJ
    TLR '99: Custom paintjob - Terry Shepherd: +3mm JE pistons, High comp. Flowed heads, Modified cams - Sharkskinz airbox - ITG Airfilter - XtremeGP underseat exhaust - PCIII USB - Dymag 7-spoke Forged Wheels - +2 tooth on rear sprocket - Bitubo rear damper - Hayabusa '06 Forks with Racetech internals - Braided smoked brake-hoses - Vesrah Sinter brake pads - Magical Racing Replica Carbon Mirrors - Magical Racing Carbon front hugger - Rear hugger - ZG Smoke Double Bubble Screen - Clear Clutch Cover - Vandriver: Clutch Pressure Plate, Billet clutch res., Returnspring + seat - Pazzo Levers - Dunlop SportSmart2 - 520 chain conversion + other stuff


    TLR #2: Not running: The ICE Motorsports TLR - 1080ccm - Sam's GSXR Slipper Clutch - Penske rear shock - GSXR1000K7 fork - Matrix M4 Steering Damper - carbon fiber bodywork - carbon airbox - ITG Airfilter - PCII - Full M4 Stainless Race system - GSXR1000K4 OEM cans - Braided hoses - 520 chain conversion

  2. #42
    Superbike Twin lars's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Denmark
    Posts
    238
    Originally posted by humle
    Hej Lars,

    Si, det har jeg.. Endda også hos Lydmuren. Min racer lægger 133 på hjulet og det endda med standard potter (monteret med adaptere på M4-forrør)

    Pt har jeg intet luftfilter i raceren, kun et tyndt metalnet over hver bellmouth. Jeg fandt et filter hos et firma i England der så ud til at kunne bruges. Skal se om jeg kan finde tråden igen.. Hov, var det ikke i din tråd?

    Hygge
    JJ
    Min TL´har kørt 15000 km uden et rigtigt luftfilter...og jeg har læst at de amerikanske AMA TL1000 i starten også kørte uden luftfilter, men at de stoppede med det hurtigt da cyklerne hurtigt mistede HK. Det skulle være ved at ventilerne ikke lukkede helt tæt.

    Men hva pokker, den kører squ godt.
    The viking from Denmark
    Now sold
    "The wickdTL": Falicon superbike crank, kit Ti rods, kit pistons, head work,
    Yosh; subframe, oil catch tank, battery box, full Ti raceexhaust, 2 piece Clip-ons.
    Marchesini mag. wheels, Sharkskinz fairings and airbox.
    Öhlins x2, RaceTec Front, AP superbike kit, AP Rear, AP clutch/Brake pump.
    soon to come: VeeTwo cams,
    Hope to come: Bimota SB8R TB´s, ECU etc.

    http://i16.photobucket.com/albums/b8...urareplica.jpg

  3. #43
    Superbike Twin delphy's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Posts
    180
    Hej med jer,

    Fuldstændigt off-topic - men jeg tillader mig aligevel:

    Tidligere i dag var jeg ude på linien, og mødte en fyr som netop havde fået stjålet sin TL-R, fra hans bopæl på Nørrebro. Cyklen er let genkendelig, med en GSX-R bagende. Hvis I ser den, så giv politiet et ring - hellere en gang for meget end en gang for lidt, ik'? Jeg fik desværre ikke hans nummer/navn, men som sagt - ring til politiet hvis I ser den, de kan jo tage fat I ham hvis de mener det er relevant.

    Det var det - beklager forstyrrelsen
    Erhm...Spring? That's in January, right..?

  4. Remove Advertisements
    TLZone.net
    Advertisements
     

  5. #44
    Superbike Twin lars's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Denmark
    Posts
    238
    Originally posted by delphy
    Hej med jer,

    Fuldstændigt off-topic - men jeg tillader mig aligevel:

    Tidligere i dag var jeg ude på linien, og mødte en fyr som netop havde fået stjålet sin TL-R, fra hans bopæl på Nørrebro. Cyklen er let genkendelig, med en GSX-R bagende. Hvis I ser den, så giv politiet et ring - hellere en gang for meget end en gang for lidt, ik'? Jeg fik desværre ikke hans nummer/navn, men som sagt - ring til politiet hvis I ser den, de kan jo tage fat I ham hvis de mener det er relevant.

    Det var det - beklager forstyrrelsen
    Det vil jeg love dig..
    Sådan noget pis at der er elementer som ikke kan holde deres lange fingre for dem selv, sådan et svin skal bare over knæet i en fart
    The viking from Denmark
    Now sold
    "The wickdTL": Falicon superbike crank, kit Ti rods, kit pistons, head work,
    Yosh; subframe, oil catch tank, battery box, full Ti raceexhaust, 2 piece Clip-ons.
    Marchesini mag. wheels, Sharkskinz fairings and airbox.
    Öhlins x2, RaceTec Front, AP superbike kit, AP Rear, AP clutch/Brake pump.
    soon to come: VeeTwo cams,
    Hope to come: Bimota SB8R TB´s, ECU etc.

    http://i16.photobucket.com/albums/b8...urareplica.jpg

  6. #45
    One Liter Duc Eater humle's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Posts
    935
    Originally posted by delphy
    Tidligere i dag var jeg ude på linien
    Argh.. Så var du derude lige før vi kom, sådan omkring kl. 20, right..?

    Originally posted by delphy
    , og mødte en fyr som netop havde fået stjålet sin TL-R, fra hans bopæl på Nørrebro. Cyklen er let genkendelig, med en GSX-R bagende. Hvis I ser den, så giv politiet et ring - hellere en gang for meget end en gang for lidt, ik'? Jeg fik desværre ikke hans nummer/navn, men som sagt - ring til politiet hvis I ser den, de kan jo tage fat I ham hvis de mener det er relevant.

    Det var det - beklager forstyrrelsen
    Det er min kammerat, Martin Overgaard Nielsen. Jeg kan skaffe et billede af den og smide det op her.

    Hygge
    JJ
    TLR '99: Custom paintjob - Terry Shepherd: +3mm JE pistons, High comp. Flowed heads, Modified cams - Sharkskinz airbox - ITG Airfilter - XtremeGP underseat exhaust - PCIII USB - Dymag 7-spoke Forged Wheels - +2 tooth on rear sprocket - Bitubo rear damper - Hayabusa '06 Forks with Racetech internals - Braided smoked brake-hoses - Vesrah Sinter brake pads - Magical Racing Replica Carbon Mirrors - Magical Racing Carbon front hugger - Rear hugger - ZG Smoke Double Bubble Screen - Clear Clutch Cover - Vandriver: Clutch Pressure Plate, Billet clutch res., Returnspring + seat - Pazzo Levers - Dunlop SportSmart2 - 520 chain conversion + other stuff


    TLR #2: Not running: The ICE Motorsports TLR - 1080ccm - Sam's GSXR Slipper Clutch - Penske rear shock - GSXR1000K7 fork - Matrix M4 Steering Damper - carbon fiber bodywork - carbon airbox - ITG Airfilter - PCII - Full M4 Stainless Race system - GSXR1000K4 OEM cans - Braided hoses - 520 chain conversion

  7. #46
    Superbike Twin delphy's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Posts
    180
    Det var senere - omkring kl. 21.00, vil jeg skyde på. Det var ikke tilfældigvis dig, Martin pegede på da I kørte vel? Det var ca. 5 min. efter jeg var ankommet - og stod og snakkede med Martin. Du kører på en gul TL-R med yosh potter...?
    Erhm...Spring? That's in January, right..?

  8. #47
    One Liter Duc Eater humle's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Posts
    935
    ARGHH... Jo, det var mig.. Kørte fordi Martin skulle ud og hente sin tøs

    Så var det dig vi så komme lige inden vi kørte, lagde mærke til din kværn. Fed lyd i de potter!!!
    TLR '99: Custom paintjob - Terry Shepherd: +3mm JE pistons, High comp. Flowed heads, Modified cams - Sharkskinz airbox - ITG Airfilter - XtremeGP underseat exhaust - PCIII USB - Dymag 7-spoke Forged Wheels - +2 tooth on rear sprocket - Bitubo rear damper - Hayabusa '06 Forks with Racetech internals - Braided smoked brake-hoses - Vesrah Sinter brake pads - Magical Racing Replica Carbon Mirrors - Magical Racing Carbon front hugger - Rear hugger - ZG Smoke Double Bubble Screen - Clear Clutch Cover - Vandriver: Clutch Pressure Plate, Billet clutch res., Returnspring + seat - Pazzo Levers - Dunlop SportSmart2 - 520 chain conversion + other stuff


    TLR #2: Not running: The ICE Motorsports TLR - 1080ccm - Sam's GSXR Slipper Clutch - Penske rear shock - GSXR1000K7 fork - Matrix M4 Steering Damper - carbon fiber bodywork - carbon airbox - ITG Airfilter - PCII - Full M4 Stainless Race system - GSXR1000K4 OEM cans - Braided hoses - 520 chain conversion

  9. #48
    Superbike Twin lars's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Denmark
    Posts
    238
    Originally posted by humle
    Hej Lars,

    Si, det har jeg.. Endda også hos Lydmuren. Min racer lægger 133 på hjulet og det endda med standard potter (monteret med adaptere på M4-forrør)

    Pt har jeg intet luftfilter i raceren, kun et tyndt metalnet over hver bellmouth. Jeg fandt et filter hos et firma i England der så ud til at kunne bruges. Skal se om jeg kan finde tråden igen.. Hov, var det ikke i din tråd?

    Hygge
    JJ
    Har du race knaster i din racer, hvis du har så passer det jo meget godt at din har et par hk mere end min.
    Jeg synes nu bare at når de andre snakker om 142 hk på hjulet så lyder det af meget...''

    mvh.
    Lars
    The viking from Denmark
    Now sold
    "The wickdTL": Falicon superbike crank, kit Ti rods, kit pistons, head work,
    Yosh; subframe, oil catch tank, battery box, full Ti raceexhaust, 2 piece Clip-ons.
    Marchesini mag. wheels, Sharkskinz fairings and airbox.
    Öhlins x2, RaceTec Front, AP superbike kit, AP Rear, AP clutch/Brake pump.
    soon to come: VeeTwo cams,
    Hope to come: Bimota SB8R TB´s, ECU etc.

    http://i16.photobucket.com/albums/b8...urareplica.jpg

  10. #49
    Superbike Twin lars's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Denmark
    Posts
    238
    Originally posted by humle
    Hej Lars,

    Si, det har jeg.. Endda også hos Lydmuren. Min racer lægger 133 på hjulet og det endda med standard potter (monteret med adaptere på M4-forrør)

    Pt har jeg intet luftfilter i raceren, kun et tyndt metalnet over hver bellmouth. Jeg fandt et filter hos et firma i England der så ud til at kunne bruges. Skal se om jeg kan finde tråden igen.. Hov, var det ikke i din tråd?

    Hygge
    JJ
    Har du race knaster i din racer, hvis du har så passer det jo meget godt at din har et par hk mere end min.
    Jeg synes nu bare at når de andre snakker om 142 hk på hjulet så lyder det af meget...''

    mvh.
    Lars
    The viking from Denmark
    Now sold
    "The wickdTL": Falicon superbike crank, kit Ti rods, kit pistons, head work,
    Yosh; subframe, oil catch tank, battery box, full Ti raceexhaust, 2 piece Clip-ons.
    Marchesini mag. wheels, Sharkskinz fairings and airbox.
    Öhlins x2, RaceTec Front, AP superbike kit, AP Rear, AP clutch/Brake pump.
    soon to come: VeeTwo cams,
    Hope to come: Bimota SB8R TB´s, ECU etc.

    http://i16.photobucket.com/albums/b8...urareplica.jpg

  11. #50
    One Liter Duc Eater humle's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Posts
    935
    Originally posted by lars
    Har du race knaster i din racer, hvis du har så passer det jo meget godt at din har et par hk mere end min.
    Jeg synes nu bare at når de andre snakker om 142 hk på hjulet så lyder det af meget...''

    mvh.
    Lars
    Nopes.. Min er med standard knaster. Høj komp stempler, let portet topstykke, PCII, M4-forrør, kulfiber luftfilterkasse.

    Det er vist ca. hvad der er gjort ved motoren.

    Hygge
    JJ

Sponsored Links

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •