TLZone Forums banner

Noen Norske TL1000R eiere her?

8K views 15 replies 4 participants last post by  tomlarsen 
#1 ·
Trenger noen tips og hint fra dere, men først må jeg få søkt opp noen som kjenner til slike prosjekt her på forumet, Norskemeller utenlandske.




Mvh.





Tom Larsen
 
#3 ·
Er stolt eier av en S hvis det helper :)
 
#5 ·
Jeg bor i Bergen.

Ikke veldig vanlig å se noen TL`er her akkurat.

Tror jeg har sett totalt 4.
 
  • Like
Reactions: TLFighterS
#6 ·
Nei, jeg hadde vel aldri hørt om TL en gang før jeg begynte å kikke på sykler i sommer :) Først å likte jeg egntlig ikke TLR'n en gang, men den vokste på meg for hver gang jeg kikka på annonsa til den jeg kjøpte meg, så tilslutt å ble fristelsen for stor ;) Så nå gjenstår det bare å bli ferdig med lappen til våren ;)
 
#8 ·
Har du hatt den lenge?

Farge?

Har garantert sett deg.

Da vet vi hva vi skal til våren da:)
 
#9 ·
Hentet den fra sandefjord i sommer, den er for tiden rød, med streetfighter "oppsett" med Arrow potter.
men har planer om å fikse/modifisere den litt iløpet av vinteren. Bor ute i nordhordland. Du?:)
 
#10 ·
Jeg bor ca 15 minutter fra Bergen sentrum i retning Flesland.

Som du sikkert har lest her inne er det mye man kan gjøre med disse syklene.

Listen min begynner å bli ganske lang etter hvert, og jeg er ikke ferdig enda.

Heldigvis var dette noe jeg var fullstendig klar over siden jeg har siklet over disse syklene siden de kom i 97. Visste da at en sånn skulle jeg bare ha, det var bare ett spørsmål om tid. Kjøpte derfor en TLS for ca 2 sesonger siden i veldig god teknisk stand, men forferdelig kosmetisk. Skulle endre på det meste uansett.:)


Rullende prosjekt er vel beste måten og beskrive den.

Hvilken årsmodell har du?
 
#11 ·
Ja jeg var litt på samme måte, det var en ute på "øyen" som hadde en RS blå TLR med Sjakkmønster og yoshimura annlegg som var ombygget til fighter for ca 10 år siden og den var helt rå!
Ettersom jeg da var 18 år og ikke kunne kjøre en slik da så ble det til at jeg kjøpte meg en GSXR 750 når jeg ble 20 pga prisen og den hadde jeg frem til 2009. Når den ble solgt så var jeg sykkel løs frem til i sommer og ettersom jeg hadde siklet etter denne sykkelen ganske lenge så fikk jeg til slutt overtalt min bedre halvdel til å få kjøpe en ettersom prisen ikke var så gale.

Sykkelen er en 97 mod men er godt holdt, kjøpte den fra en godt voksen fyr i sandefjord som hadde tatt godt vare på den, men jeg har ikke fått kjørt så den så mye siden vi er mitt i husbygging og småbarn, men satser på at det blir mere neste sesong når huset er ferdig :)

Jeg har alle delene jeg trenger for å bygge den om slik jeg vil, men jeg må bare få tid :S

ja vi må få til et treff når sesongen begynner igjen.:)
 
#12 ·
Det ligger et bilde av sykkelen under mine album slik den ser ut idag, men kommer nok til å se en hel del bedre ut når den er ferdig :) "rullende prosjekt" som du sier:bounce
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top